Sałatka owocowa


Kolorowa uczta dla wszystkich zmysłów
 - Palce lizać


Czasami nachodzi mnie ochota by zjeść coś lekkiego, pysznego, deserowego i zdrowego. Zazwyczaj jest to po basenie, gdy się tyle napływam, że żal mi ruszyć w coś kalorycznego. Bo ja wtedy jestem FIT i się zdrowo odżywiam! Spokojnie mam tak tylko jeden dzień, w dzień basenu oczywiście ;) jak się spływam ja delfin ;).  Wtedy wybieram sałatkę owocową. Owoce wybieram sezonowe, ale nie może w niej zabraknąć czterech podstawowych dla mnie owoców: grapefruitów, które nadają sałatce soczystość i orzeźwienie, ananas, który jest odpowiedzialny za słodycz i ma fajną fakturę i kruche jabłko. Dziś w sałatce dodatkowo pojawia się pomarańcz, bo nie było ładnych winogron w sklepie, eksperci tesco się nie popisali i winogrona były takie, że zaczęłam się zastanawiać, czy to nie są już rodzynki. Generalnie teraz w okresie przed świętami to ludzie kupują wszystko, a że zachowują Cię co niektórzy jak trzoda i stoją nad tymi owocami macając je i szukając szczęścia, jak przekupy na rynku, to potem tak wieczorem te owoce wyglądają. Wino się z nich na leżąco już robi albo kompocik.  Pomarańcze również świetnie pasują. Latem dodałam do tej sałatki jeszcze maliny, ale to nie był dobry pomysł, bo zrobiła mi się z nich breja i cała sałatka przyjęła kolor malinowy i nie prezentowała się efektownie. Nie powiem jak to wyglądało, bo to jest blog o zjadaniu, a nie o zwracaniu ;). Sałatka owocowa jest to super sposób na przemycenie witamin osobom, które nie przepadają za owocami, albo im się nie chce ich obierać. I nie padnie tu imię osoby, która w moim domu nie lubi obierać sobie owoców ;), Oj nie padnie i wcale nie wiadomo o kogo chodzi, bo moja rodzina jest bardzo duża, dwuosobowa, plus jeszcze Zenek, to nasza ryba. I jak zawsze wszystko na Zenka i przez Zenka też.
Owoce są śliczne, kolorowe, soczyste i dlatego mogą być natchnieniem na wiele potraw i nie tylko:




A do tego owoce mają całą masę witamin. Zdrowiej jest jeść owoce niż faszerować się wszelkiego rodzajami witaminami w proszku, vigorami, centrami i innymi gównami. Olejmy witaminy w tabletkach, jedzmy owoce i warzywa, przecież one są dużo lepsze, a ludzie myślą, że jak się nałykają tabletek to będą zdrowi.


Dobra koniec z wygłupami zróbmy tą sałatkę bo jeszcze trzeba pozmywać i nastawić pranie...

Składniki:
  • jogurt naturalny
  • grapefruity
  • ananas
  • jabłka
  • pomarańcze
  • inne ulubione owoce



Wykonanie:

Owoce myjemy, kroimy na małe kawałki, zalewamy jogurtem naturalnym, mieszamy i ot cała filozofia.

 
 
 
 


SMACZNEGO!!!

 


4 komentarze:

qwert123 at: 13 grudnia 2012 07:16 pisze...

dawno nie jadłam sałatki owocowej, pyszności

MadamSyllaq at: 15 stycznia 2013 08:32 pisze...

Robię dzisiaj sałatkę dzięki za przepis,bo nie znałam z jogurtem

Daria Bortkiewicz at: 16 stycznia 2013 13:38 pisze...

Proszę bardzo!

Anonymous at: 12 lutego 2013 07:32 pisze...

Zrobiona,podana,zjedzona.

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.